احمل المسؤولية كاملة للجنرال ممدوح واتهم&

in نقاشات Tue Apr 24, 2012 1:08 am
by ahmedalshref • عريف أول | 100 Posts

ارجو من الجميع النظر معي في الرسائل الصادة من الجنرال ممدوح الى شخصيا انا احمد الشريف والموضوع بخصوص حساب صديقي اللي انحزف فجاءة بعد تاكيد الجنرال ممدوح انه تم السيطره على الحساب بتغير الباسورد وان المشكله سوف تحل في اسرع وقت قد انحزف الحساب في ظروف غامضه فارجو تفسير هذا الكلام وكيفية حزف حساب احد بعد ان قام بصرف اموال كثيره عليه من اجل تقوية الحساب وهذا ضمن قوانينكم واتهم في هذا الامر الجنرال ممدوح شخصيا لانه المسؤول الاول عن ضياع حساب صديقي محمد سراب وارجو تفسير نقل القوات الى اللاعب محمد الجعبري الموجود في تحالف بور يونين ماركو وفي النهاية اذا لم تحل هذه المشكله في اسرع وقت ممكن سوف اقوم بالتخاذ الاجراءات القانونية ضدكم في هذا الامر ومعرفة الحقيقة كامله وراء اختفاء حساب محمد سراب ومن قبله اختفاء حساب شريف ويا ترى الدور على مين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Attached pictures:
????? 0000000000000000000000.JPG
????? 1111111111111111.JPG
????? 2222222222222222222222.JPG
Last edited Tue Apr 24, 2012 1:14 am | Scroll up

RE: احمل المسؤولية كاملة للجنرال ممدوح واتهم&

in نقاشات Tue Apr 24, 2012 1:24 am

انظرو الى تواريخ هذه الرسائل لكي يتضح الامر وعلما بان صاحب الحساب الاصلي صاحب الايميل على الياهو هو صديقي ومن نفس محافظتي واتكلم معه يوميا وانا وعدته بان حسابه سوف يعود بكامل قواته والا فالامر يعود له في اتخاذ القرار المناسب ضدكم اما بالنسبه لي شخصيا فهذه الامور تقلقني عندما يتم حزف حساب شخص ما بعد مجهود شاق لمدة عشرة اشهر فارجو التفسير السريع للموضوع

Scroll up

in نقاشات Tue Apr 24, 2012 12:38 pm
by ثائر ربايعه • رقيب أول | 148 Posts

ويمكن الي صرق الحساب هو بدو يعلق محمد الجعبري محمد مو لازمه لا جيش ولا اشي وحلفنا مو بحاجة للجيش لنصير نصرق بحسابات

Scroll up

in نقاشات Tue Apr 24, 2012 2:11 pm
by General-Mamdouh • رائد | 525 Posts

بسم الله الرحمن الرحيم.
تحياتي إلى الجميع.
أخي العزيز.، أنا لا أفهم ماذا تريد من حركتك هذه؟
إن موضوع الحساب لن ينشر للحفاظ على ماء وجهكم.

أنا هنا سوف أكرر لكم بعضاً من قواعد اللعبة، لعلكم نسيتموها:
يمنع منعاً باتاً مشاركة حساب مع شخص أخر، إعطائه صلاحيات دخول على الحساب.
و هذا يعتبر غش في اللعبة و يتم حظر الحساب حسب قواعد اللعبة، إن كنتم تجهلوها .
و الحسابات يتم سرقتها و اختفائها بسبب مثل هذه الحركات أو عدم الإهتمام بالحساب، و هذا الشيء إدارة اللعبة ليست مسؤولة عنه.

مع كامل التحيات إلى الجميع.

الجنرال ممدوح.
قائد القوات المسلحة.

Scroll up

in نقاشات Tue Apr 24, 2012 4:02 pm

يا ريت يا ثائر ربيعه انت بالذات متدخلش احنا واعضاء اللعبة كلها عرفين من هو ثائر ومين هو محمد ومين هو حلفكم
وبالنسبه ليك يا جنرال ممدوح متعلقش الموضوع علي شمعات تفهة وتبين ضعف امكانيتك انت مسئول عن لعبة كاملة حتي لو الموضوع زي ما انت بتقول انت قولت في رسالة انه تم السيطرة علي الحساب ودة اللي كنا طلبينو ان يرجع الحساب لصحبو لا غير وانت قولت انك فعلا مسكت الحساب ومحدش يقدر يتصرف فية ازي اتسرق منك
انت مسكت الحساب يعني الوحيد اللي يقدر يدخلو انت!!!
لحد ما ترجعو لصاحب الاميل
ازي يتسرق منك؟؟؟
وازي الحرامي عرف ان اللي مسك الحساب هو الجنرال مموح مش اي حد تاني؟؟؟
ومعنى السيطره على الحساب انك خلاص مسكت الحساب وواقف على انك ترجعه لصاحبه الاصلي ازي الحرامي سرقو منك واتحكم فيه وهل كل واحد يتعرض للسرقه هنقوله نفس الكلام وانت قولت خلاص انا مسيطر على الحساب والاصول انك المسئول عن اللعبه ازاي يتسرق منك لان معنى سيطرتك على الحساب ان حتى صحبو الاصلي ميقدرش يدخلو حتى بالرقم السري الا اذاانت فتحتهولو وفيكيت السيطره من قبلك على الحساب

Last edited Tue Apr 24, 2012 4:35 pm | Scroll up

in نقاشات Tue Apr 24, 2012 4:36 pm

إخواني الأعزاء أتمنى عدم التهجم على بعض في المنتدى!

أكرر ما قلته قبل، الحساب تمت سرقته بسبب مشاركة صاحب الحساب لكلمة السر مع أشخاص اخرين.
و ما دام أن صاحب الحساب خالف قوانين اللعبة، فلا حقوق له في اللعبة.

الجنرال ممدوح.
قائد القوات المسلحة.

Scroll up

in نقاشات Wed Apr 25, 2012 1:44 am
by محمد ايوب • جندي | 7 Posts

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخوانى فى لعبه صاعقه الصحراء
واخوانى فى تحالفى العظيم
انا محمد ايوب صاحب الحساب اللى اسمه sarab
وهذا الحساب قد سرق منى ونبهنى لذلك صديقى احمد الشريف
وقام بالاتصال بى تليفونيا لاخبارى بذلك لما وجد اننى قمت بسحب نفسى من التحالف اعتقاد منه اننى تركت التحالف فاخبرتك اننى لم اترك التحالف فقال لى شوف الحساب بتاعك لانه شكله اتسرق وهذا مش اول مره يحصل ففتحت الحساب لم اجده فقمت بابلاغ صديق الوفى احمد الشريف باننى لم استطع الدخول الى الحساب وقم بابلاغ الجنيرال ممدوح واداره اللعبه لكى يتخذوا اى اجراء بسرعه فابلغنى صديقى بانه ابلغ الجينيرال ممدوح واداره اللعبه ................الى الخ ما كتبه صديقى من قبل وعرض الرسائل بينه وبين الجينيرال ممدوح ولكن فوجئت بالرد من الجنيرال ممدوح لانه هذا رد غير صحيح وكان يجب عليه ان يقوم بعمل الصحيح وعمل اللازم وما يمليه عليه ضميره لان لا احد يعلم صحه الكلام اللى حصل ما بين صديقى احمد الشريف والجينيرال ممدوح غيرى انا وانا بقول ان كلام صديقى احمد الشريف هو الصحيح والجينيرال ممدوح لا يقول الحق فكيف نثق فيه بعد ذلك وفى اداره اللعبه وانا عموما بعمل محامى واعرف اجيب حقى كويس اوى ويا جينيرال ممدوح انت قولت ان الحساب قد سرق فعلا وشككت فى ناس مقربين فى مضمون الرد على الموضوع فى المنتدى ياريت يا حضرت الجينيرال يتوضح لى انا شخصيا الكلام اللى انت كتبته دا انا من بيوم ما اتسرق الحساب واعطال احمد الايميل الخاص بى علشان تتواصل معى لم تعطى اى اهتما ولم تقم بارسال رساله لى او تعبرنى زى مايكون ملناش لازمه عندك هو حضرتك والاداره الكريمه بتفرقو ا بين اللاعبين فى اللعبه ولا ليكو ناس ناس ولا ايه يا حضرت الجينيرال ممدوح المفروض ان حضرتك واداره اللعبه متابعه جميع تحركات اللاعبين وكل حركه محسوبه بالضبط فكيف تقول ان الحساب قد سرق منك مره اخرى بعد ان قمت بالسيطره عليه فهذه مسئوليتك ولم تعد مسئوليتى مين سرقوا منك بئه دى مش مسؤليتى انا ولا غلط فى تصرفاتى ولا مخالفه لقوانين اللعبه واللى غلط فى قوانين اللعبه حضرتك بقيامك بالسيطره على حساب مسروق ويتسرق منك يعنى باب النجار مخلع للاسف يا جينيرال لو فى احد غلط فهو حضرتك لانك بلغتنا ان حضرتك سيطرت على الحساب وسرق منك فيجب عليك لكونك جينيرال اللعبه وفارسها ان تحل المشكله مش تتضعف وتهرب من حلها بذكر اسباب غير مقنعه وتذكر ان احد الاصدقاء هو اللى اخد الحساب وسرقه لو هو فعلا اثبت لنا ذلك وحاسبه واكشفه لنا ودى سهله انها تتكشف لان احنا بنتعامل مع الجينيرال ممدوح اللى كل لاعب فى اللعبه بيتولد على يده وتعليماته وليس بنتعامل مع مشرف مثلا بيكون امكانياته محدوده فى اللعبه ومعندوش صلحيات زى حضرتك

ياريت ترجع الحقوق لاصحابها لان ذلك من شيم الجنود والقاده
اخوكم محمد ايوب
وانا باشكر صديقى احمد الشريف لاخلاصه وفعلا هو قائد تحالفى ويصلح لان يكون قائد لاى تحالف وللعبه كلها باشكرك للمره الثانيه يا احمد وانا فخور بك جدا

Scroll up

in نقاشات Wed Apr 25, 2012 2:52 am
by shrief87 • ملازم | 353 Posts

جنرال ممدوح في ثوبه الجديد
حساب اخر يسرق وحذف ووعود أخرى
يا ريت يا جنرال تسكت عشان مأضطرش اتكلم عشان زهقت من ضعف قوتك وقلة حيلتك وهوانك على الألمان
ولكن لا تختبر صبري

Scroll up

in نقاشات Wed Apr 25, 2012 7:42 am
by Samuel1 • رقيب أول | 152 Posts

حتعمل إيه ،

Last edited Wed Apr 25, 2012 8:53 am | Scroll up

in نقاشات Wed Apr 25, 2012 9:06 am

أخ محمد أيوب،
أنا تواصلت مع أحمد الشريف لأنه كان يتحدث بإسمك، لا داعي لأن أتواصل مع أكثر من شخص في موضوع واحد.
أما موضوع سرقة الحساب، فهو كما قلت بسبب خطأ منك، إدارة اللعبة لا تتحمل أي مسؤلية في موضوع حماية الحسابات من سرقة الحسابات، لأنها تحدث بسبب أخطاء اللاعبين.

الجنرال ممدوح.
قائد القوات المسلحة.

Scroll up

in نقاشات Wed Apr 25, 2012 1:01 pm

الجينيرال ممدوح
لما حضرتك واداره اللعبه لا تتحملو هذه المسؤليه لماذا تدخلت من الاول وقلت انك سيطرت على الحساب ولما حضراتكم غير مسؤلين عن هذا يبقى ايه معنى الاداره والتحكم والحقوق هو فى رئيس تانى فى اللعبه دى واحنا منعرفش كده مينفعش يا جينيرال كنت من الاول تقول احنا هعير مسؤلين عن هذا مش تتدخل وبعدين تقولنا ان الحساب اتسرق منا للاسف باب النجار مخلع تانى
محمد ايوب

Scroll up

in نقاشات Wed Apr 25, 2012 1:03 pm

وحقى فى رقبتك يا جينيرال الى يوم الدين وانا مش مسامح فى حقى

Scroll up

in نقاشات Wed Apr 25, 2012 4:32 pm

كان التدخل محاولة مساعدة، و مع الأسف لم أستطع مساعدتك.
و لكن أكرر إن إدارة اللعبة غير مسؤولة عن مثل هذه الأخطاء، و حقك أنت ضيعته بإهمالك لحسابك و عدم إتباع القوانين.

الجنرال ممدوح.
قائد القوات المسلحة.

Scroll up

in نقاشات Thu Apr 26, 2012 5:57 pm

ياسلام هو حضرتك عايز تشككنى فى نفسى كمان انا مخلفتش قوانين اللعبه انا اتسرقت فى اللعبه وانت المسؤل؟

Scroll up

Visitors
0 Members and 172 Guests are online.

We welcome our newest member: DetWerparce
Board Statistics
The forum has 1512 topics and 7977 posts.