Profile for ضياء المصرى

ضياء المصرى

General information
Title: رقيب أول ( # of posts 142 )
Date registered 01.19.2012
Last online: 02.24.2013
Sex: not specified

Latest activities
show details
03.18.2012
ضياء المصرى has replied to a post
Sun Mar 18, 2012 1:23 am | jump to post

اخوانى الكرام انا فعلا مو عارف اقول ايه اخويا شريف واحمد قالوا كل اللى عايز اقوله بالرغم من اختلافات فى وجهات النظربس فعلا انا سواء حساب شريف رجع او لا انا ادارة اللعبة خلاص مش محترمها واستحالة اطلب منها شئ تانى انا خلاص راحل سواء عاد حساب شريف او لا سواء ردت الادارة او لا فانا راحل لن ادخل فى حربا مع طرف لا استطيع تدميره بمفرده بل ساضطر الى تدمير من هم ليس لهم ذنب فى ذلك ايتها الادارة الحكيمة الف شكر لكى على الايام التى قضيتها معكى وعلى نشاطك فى حربنا مع لؤى على وعلى اختفائك عندما تم حذف حساب م...

03.14.2012
Wed Mar 14, 2012 2:45 pm | jump to post

حسنا اذا كنا انا وشريف لسنا فى محل ثقةاذا اسال اى عضو فى المنتدى عن من هم الذين اهل ثقة انا لم اذكر لؤى على ولا اى احد باى سوء بل قلت الحقيقة التى تقريبا كلنا نعلمها قبل ان نتكلم عنها ولكن الذى ادهش الجميع انهم تاكدوا فعلا مما كانوا شاكين فيه وصدقنى لو قالها احدا غيرك كنت وعدته بانى لن اتكلم مرة اخرى فى المنتدى بس احدا مشهود له بالصدق والامانة شخصا مسلما بمعنى مسلم ولكن لا اريد ان من يتحدث عن الثقة هو ليس اهلا بها اخى انت بدات كلامك بصديقى ثم نهيته بانى ليس اهل ثقة وانى بكشف اسرار ائتمنت عليها ه...
Wed Mar 14, 2012 2:11 pm | jump to post

اخى احنا كنا بنحاول نخبى المعلومات دى ومعلومات غيرها كتير لحين عرضها مرة واحدة كلها اذا نشرت المعلومات دى اثناء الحرب مع لؤى طيب ازاى اعرف حقائق تانية واسرار تانيةطيب لو قلت اللى حصل مع حلف سوريا اثناء حبنا مع لؤى هل ابقى قائد ذكى وحكيم انى ادخل حلفى فى حرب مع سوريا وهى بتحارب حلف الجبل الشمالىابو غنيم ارجوك ارجوك كمل التزامك للصمت على فكرة فى اسرار لو كشفناها هتخليك اللعبة دى خلاص فى الباى باى بس احنا لسه قاعد يومان بكرة وبعده يوم السبت هنكشف عن الاسرار اللى هتخلى اللعبة فى الابى باى لو حساب ش...
Wed Mar 14, 2012 1:56 pm | jump to post

عايزكم تسامحونى يا درع الجزيرة لانى عندما كنت فى حلف سوريا انا من اعطيتهم احداثيات العشر الاوائل عندكملانهم كانوا اصدقائى وطلبوا منى ذلك فلم اتاخر عن تنفيذ طلبهم لاننا وعدنا بعض اننا فى حلف واحد ولن يخون احدنا الاخر حتى اخر ثانية لنا فى تلك اللعبةفنشرت احداثيات العشر الاوائل فيكم ولكنى اتنفاجات انهم يريدون المزيد فعلمت انهم يريدون مصلحتهم فقط فاجلت ان اعطيهم الاحداثيات الباقية بحجة صديقى مسافر وهو معاه كل احداثيات اللاعبين عملت بوعدى وعندما جاء عملهم خانوا العهد والصداقة قالوا لى انتبه لامتحانات...
Wed Mar 14, 2012 1:19 pm | jump to post

لقد تم مقايضتى بان لا ننشر تلك الصور لعدم كشف الحقيقة بان يجعلوا نقاطى فوق ال5 مليون نقطةبس انا رفضت ولم ابلغ شريف حتى بتلك المقايضة وجعلت شريف يستمر فى عمله فى عرض الصور هدفنا دائما هو حماية باقى اللاعبين ولن ولم نفكر فى انفسنا فقط........................................................................................................................................................هذا هو كلامى بالنص هل اتهمت احدا باسمه فى كلامى اريد الاجابة هل قلت من ارسل لى الرسالة باسمه حتى يقول ابو غنيم الذى ...

03.13.2012
Wed Mar 14, 2012 12:44 am | jump to post

انا بكرر طلبى للجنرال ممدوحاطالب بحظر حساب ثائر اولا لانه هو من قام باستخدام الهكر وهذا امرا مخالفا لقانون اللعبة بالرغم انه كان مظلوما فى باقى القصة واطالب بحظر المساعد الاول ليه ابو غنيم لانه كاذب كاذب كاذب ولقد جاءت لى كل كلامه مع ثائر وطلبت من شريف نشرها ايضا وايضا ساعد ثائر فى حسابه فى الهكر لذلك اريدك يا جنرال تتاكد مرة اخرى عن طريق الرجوع بالايام الى الوراء والنظر الى الايبى هنا وهناك فى حساب ابو غنيم واذا تم التاكد قوموه بحف حسابه بصورة نهائيةوايضا اطالب بحظر حساب لؤى الجديد لانه المساعد...
Wed Mar 14, 2012 12:21 am | jump to post

لقد تم مقايضتى بان لا ننشر تلك الصور لعدم كشف الحقيقة بان يجعلوا نقاطى فوق ال5 مليون نقطةبس انا رفضت ولم ابلغ شريف حتى بتلك المقايضة وجعلت شريف يستمر فى عمله فى عرض الصور هدفنا دائما هو حماية باقى اللاعبين ولن ولم نفكر فى انفسنا فقطيا جنرال ممدوح حرام فيكم بجد احنا بندمر فى اللعبة علشان نساعدكم فى كشف المستور وكمان بنتعب قوى علشان نظهر الحقائق موثقة حرام بعد ده كله منلاقيش قرارحظر كل الحسابات اللى شاركت فى الهكر وفى تدمير السيرفر واولهم حساب لؤى على الجديد وحساب تيوب وحساب ابو غنيم وحساب ثائر ال...
Tue Mar 13, 2012 10:55 pm | jump to post

اخى ثائر انت من طلبت منى ان اقول للادارة تمسح حسابك لانه تم سرقته من قبل شخص قد اعطيتنى اسمهالان تطالب الادارة برجوع حسابك فارجوا توضيح على المنتدى خصوصا بعد قيامك بعمل حساب فى المنتدىهل الشخص الذى قولته لنا من سرق حسابك صحيح ام لا وتشرح الحكاية كلها هنا والا سوف تبان امامى وامام الشحص اللى كتب الموضوع كذاب وغشاش وسوف ناخذ بحقنا منك بعدين

03.12.2012
Mon Mar 12, 2012 7:06 pm | jump to post

اخى الجنرال ممدوح نظرا لرجوع حساب شريف فى المنتدىلقد اثبت لنا انك بدات تصحى بهذا العملولكننا لن نرضى الا بعد رجوع حساب شريف بكامل قوتهواكرر والله لو احد غير شريف من اصدقائنا تم مسح حسابه موقفى لن يتغير شريف صديق لنا وسالم صديق لنا وميمدوا صديق لنا وكل الاعضاء اللى بيحبوا المبتدئين وبيدعموهم اصدقاء لنا ولن نتكر صديقا وراءنا ابدا بل سنعمل كل ما فى وسعنا من اجله ولو اقتضى هذا رجوعنا نحن للوراء ولكن نظرا لصحيانك اخى الجنرال لقد قررت قيادة حلف اسلاميك اناشن تضامنا مع التحالفات الاخرى التى وقفت معنا...

03.11.2012
Sun Mar 11, 2012 8:52 pm | jump to post

هل تعلم متى وضعنا الشكوىومتى انت نظرت الى الشكوى ويريت اتيت بحل بل اتيت تقول سوف ننظر ايه ده عايزنى اقولك ايه شكرا لنظركم فى الشكوى بعد 6 ايام من عرضنا للشكوىعايزنا نقولك الف شكر على تجاهلكم لينا كاننا لا اريد ان اذكر تشبيه حتى لا يتم حظرى من المنتدى او يتم حذف حسابى من اللعبة غصب عنى وبدون ارادتىبس فعلا لو قلت ابعد تشبيه هيكون كلامى صح يا جنرال خلاص يومان وهنعلن عن ساعة الصفر فى مسح حساباتنا بصورة جماعية يومان فقط لكى تصحوا او تنام للابد رجوع حساب شريف بكامل قوته او تنام ويريت تاخد بعض الاعضاء ...

Tags

Sign up, to leave a comment

Visitors
0 Members and 53 Guests are online.

We welcome our newest member: DetWerparce
Board Statistics
The forum has 1512 topics and 7977 posts.