Search

show search options
  • الحقيقة كاملةDateSun Mar 18, 2012 1:23 am

اخوانى الكرام انا فعلا مو عارف اقول ايه

اخويا شريف واحمد قالوا كل اللى عايز اقوله بالرغم من اختلافات فى وجهات النظر

بس فعلا انا سواء حساب شريف رجع او لا انا ادارة اللعبة خلاص مش محترمها واستحالة اطلب منها شئ تانى

انا خلاص راحل سواء عاد حساب شريف او لا سواء ردت الادارة او لا فانا راحل

لن ادخل فى حربا مع طرف لا استطيع تدميره بمفرده بل ساضطر الى تدمير من هم ليس لهم ذنب فى ذلك

ايتها الادارة الحكيمة الف شكر لكى على الايام التى قضيتها معكى وعلى نشاطك فى حربنا مع لؤى على وعلى اختفائك عندما تم حذف حساب من حساباتنا او عندما كنا نطالب بتطبيق اقتراحاتنا وحقوقنا

انا مش هقول زى اخويا شريف انا طالع ويريت محدش يطلع معايا انا هقول انا طالع وبنصح الكل اصدقائى واصدقائكم ان يتركوا اللعبة ليس تضامنا مع شريف فما شريف الا فردا من افراد لعبة الصاعقة وما شريف الا عضوا من اعضاء حلفنا ولكن بجد الادارة تمادت كثيرا فى ظلمها علينا

لقد رحل سابقا النهدى ومعه الكثير ولكننا نحن وحلف امة محمد كملنا لاننا لم نحس باهانة من الادارة اللى المفروض تبقى عادلة بل حسينا بخسارة معركة فقط امام عدو نستطيع هزيمته فى المرات القادمة

اخوانى ساكتب لكم سيرتى الذاتية فى تلك اللعبة فى موضوع اخر وقصتى فى تلك اللعبة لانى قررت الرحيل خلاص
    ولكنى قررت ايضا ان حسابى 900الف نقطة حرام اذا مسحته هكذالانه ليس من المنطق ان حساب بالقوة دى وبالجيوش دى يتمسح كده لذلك قررت بالتبرع بكل ما املك من جيوش ونقاط الى اصدقائى واعطاء حسابى من غير جيوش فقط بالقوة الى شخص يلعب بدالى
    بالرغم من يقينى ان الادارة عندها مش مهم عندها رحيل ضياء المهم عندها يوجد شخص يشغل حساب فى اللعبة
    بس اذا كنت افعل هذا من اجل صديق لى وانى قررت امسح حسابى واخرج من اللعبة علشانه وهو ليس السبب الوحيد فى اتخاذى لهذا القرار ابقى ازاى ارد طلب اصدقاء لى فى ذلك

وبقول اخى شادى يا اخى شادى من السهل الكلام ولكن الفعل صعب قضيتنا مع الادارة وليست قضيتنا مع تيوب ولا لؤى وانت ليس من الادارة لكى تحل مشاكلنا ولن تكون وايضا لن تستطيع ان تحل اى مشكلة ويريت اللى شايف ان الحوار هنا طفولى ميقراش ويذهب يقرا جريدة او يسمع اخبار رجالى

انا وعدتكم انى ساحدد ساعة الصفر ولكنى تفاجات بان اخى شريف قد حدد ساعة الصفر بنفسه وانا معاه فى قراره بس انا فعلا يا شريف مش هقدر استحمل لغاية يوم الاتنين انا خلاص قررت الرحيل بدون رجوع واتمنى من اصدقائى ان يعلموا ان ساعة الصفر قد تم اتخاذ القرار بها من الان فمن يريد ترك اللعبة تضامنا معنا يتركها ومن لا يستطيع فليكمل تلك اللعبة العقيمة وربنا يوفقه فى تحمل مشاقها

واخيرا غدا سيكون اخر تعليق لى معكم فى المنتدى اما حسابى فى اللعبة فانا مدخلتهوش من حوالى 5ايام
    وساعهد اليه بصديق لى قد طلبه منى وساعطى كل اصدقائى اللى هيزعلوا جيوشى اللى املكها علشان اصدقائى ميزعلوش

اللى اللقاء اخوانى

• الحقيقة كاملةDateWed Mar 14, 2012 2:45 pm

حسنا اذا كنا انا وشريف لسنا فى محل ثقة

اذا اسال اى عضو فى المنتدى عن من هم الذين اهل ثقة

انا لم اذكر لؤى على ولا اى احد باى سوء بل قلت الحقيقة التى تقريبا كلنا نعلمها قبل ان نتكلم عنها

ولكن الذى ادهش الجميع انهم تاكدوا فعلا مما كانوا شاكين فيه

وصدقنى لو قالها احدا غيرك كنت وعدته بانى لن اتكلم مرة اخرى فى المنتدى بس احدا مشهود له بالصدق والامانة شخصا مسلما بمعنى مسلم ولكن لا اريد ان من يتحدث عن الثقة هو ليس اهلا بها

اخى انت بدات كلامك بصديقى ثم نهيته بانى ليس اهل ثقة وانى بكشف اسرار ائتمنت عليها هل لو فى تلك الصفات كنت قلت لى يا صديقى بل كنت تبرءت من صداقتك معى ومع شريف

وصدقنى انا حتى الان لم اكشف اى سر من الاسرار الذى ائتمنى عليها لؤى على ولن اكشفها سامع كلامى ولن اكشفها ولكنى فى اسرار اعطاها لى بدون ان يقول لى انها سر بل اخبرنى بها كمعلومة لذلك قلتها هنا ايضا كمعلومة

انا اخى ابو غنيم بعد يومان لن تجدنى هنا استحملنى شوية واستحمل كذبى وخداعى وغشى يومان بس اكشف فيها شوية اكاذيب وامشى ويريت محدش يصدقها لان كل اللى بننشره بالصور وبالحقائق وبالمستندات انا وشريف لسه اكاذيب فى اعين ابو غنيم

كل ما بنحاصره فى موضوع يطلع منه لموضوع تانى

• الحقيقة كاملةDateWed Mar 14, 2012 2:11 pm

اخى احنا كنا بنحاول نخبى المعلومات دى ومعلومات غيرها كتير لحين عرضها مرة واحدة كلها

اذا نشرت المعلومات دى اثناء الحرب مع لؤى طيب ازاى اعرف حقائق تانية واسرار تانية

طيب لو قلت اللى حصل مع حلف سوريا اثناء حبنا مع لؤى هل ابقى قائد ذكى وحكيم انى ادخل حلفى فى حرب مع سوريا وهى بتحارب حلف الجبل الشمالى

ابو غنيم ارجوك ارجوك كمل التزامك للصمت

على فكرة فى اسرار لو كشفناها هتخليك اللعبة دى خلاص فى الباى باى بس احنا لسه قاعد يومان بكرة وبعده يوم السبت هنكشف عن الاسرار اللى هتخلى اللعبة فى الابى باى لو حساب شريف مرجعش

وصدقنى نص اعضاء اللعبة او تلات اربعهم لموا حقائبهم خلاص مفيش غيرك يا ابو غنيم انت وتيوب وحلف سوريا اللى هتكملوا وكل من يقبل الهوان او المتفيدين الرئيسيين من الهكر والحاجات دى

وحتى لا اظلم الباقى اللى عايز يقعد صدقنى هيقعد علشان فى تار بينه وبين شخص معين او حلف معين ولكن لولا ذلك سيترك اللعبة اليوم قبل غد

• الحقيقة كاملةDateWed Mar 14, 2012 1:56 pm

عايزكم تسامحونى يا درع الجزيرة لانى عندما كنت فى حلف سوريا انا من اعطيتهم احداثيات العشر الاوائل عندكم
    لانهم كانوا اصدقائى وطلبوا منى ذلك فلم اتاخر عن تنفيذ طلبهم لاننا وعدنا بعض اننا فى حلف واحد ولن يخون احدنا الاخر حتى اخر ثانية لنا فى تلك اللعبة
    فنشرت احداثيات العشر الاوائل فيكم ولكنى اتنفاجات انهم يريدون المزيد فعلمت انهم يريدون مصلحتهم فقط فاجلت ان اعطيهم الاحداثيات الباقية بحجة صديقى مسافر وهو معاه كل احداثيات اللاعبين
    عملت بوعدى وعندما جاء عملهم خانوا العهد والصداقة قالوا لى انتبه لامتحاناتك وسيبك من اللعبة
    وحلفك اسلاميك اناشن فى حمايتنا ولن يتجرا احدا المساس به ووعدونى بذلك ايضا
    وفجاة وبعد تلات امتحانات وخلاص قاعد امتحانين لقيت لؤى على قال انت بتضحك عليا وحاطط جاسوس عندنا لكنى اذكى منك بس اريد منك ردا نكرت هذا وقلت له ارجوك انتظر انهى امتحاناتى وبعدين نقعد مع بعض على اى مكان فيه دردشة فيس بوك او ياهو ولو غلطان ارضى بحكمك ولو انت غلطان وفهمت غلط ابقى ارتضى بتصحيح فهمك فقط
    ولكنى تفاجات وانا بذاكر ان الدكتور شريف اتصل بيا وقالى لؤى على حارب اربعة من عندنا ودمرهم بلغت رامح القائد الاصلى لحلف سوريا ورامح وعدنى بانه سوف يقوم بالرد على لؤى على وانه لن يترك حربه على حلفنا اسلاميك اناشن تمر مرور الكرام وفجاة بعديها بساعتين لقيته بيقولى واحد من عندكم شتم لؤى لذلك اريدك تعتذر للؤى على عن تلك الشتيمة الذى شتمها احد اعضاءكم لكى ننهى تلك القصة ووعد منى انى ساقوم بنهاية تلك الحرب فقمت باعتذار له عن الشتيمة لان هذا هى اخلاقنا لكنى فى قلب الرسالة قلت للؤى على انا اعتذر لك عن الشتيمة وليس عن صمود ابطالنا فى الحلف امامك وبلغت رامح باللى حصل وقالى تمام فجاة قالى ايضا امر قائد حلفك بانه يعلن عن اعتذار فى المنتدى وانه يطالب بالسلام اى يريدنا ان نقبل الهوان ونحن ساعتها كنا نحتمى بحلف سوريا قلت له لا استطيع فعل ذلك وقاله له هانى ميمدو قائد حلفنا فى ذاك الوقت ذلك ايضا

فقال لى رامح انا اسف مضطر اطردك قلت له هذا ما كنت اتوقعه منكم ولكنى اريدمنك ان تمنحنى خمس دقائق فقط ابعث بجيشى الى اصدقاء لى بدل ما يدمر من 10 قاذفات الرجل كان كريم معى اعطانى دقيقة ونص فقط وطردنى

وكنت اعلم انه فى اتفاق بينه وبين لؤى على ولكنى لم اكن متاكد فخفت ان اظلم احدا منهم فبادرت انا بالهجوم على احد اعضاء حلف لؤى على بربع جيشى وطياراتى

واتفجات برسالة جاية من رامح بتقولى يا ضياء انا اسف بجد بس حماية لجيشك ارسل للقائد راؤال كل جيشك البرى ولفلان ساعتها كان بهاء باين كل طياراتك وهنردهالك بعد الحرب شوفتم ايها الاعضاء فى اكثر من ذلك لا اريد وصفها حتى لا يتم حظرى
    ففكرت ونظرت الى الموضوع بتعقل دون انتقام فوجدت لى مصلحة فى ذلك فاعطيت 8000 مشاة الى للرؤل وابلغت راؤل بذلك القائد العام لحلف سوريا الان وذو قبل وكنت بظن انه باين ميعهرفش شئ رد عليا وقال انا كنت متوقع عندك جيش اكثر من هذا هههههههه
    ووعلى الفور انضميت الى حلف اسلاميك اناشن وتسلمت منصب القيادة مع اخونا هانى لانه صديقى منذ 3 سنين ونصف باين فعينى قائدا وكنت معين انا شريف رئيس وزراء ولن اذكر ما حصل فى الحرب بيننا وبين لؤى على لانكم اشدتوا جميعا بنا وببسالتنا وشجاعتنا فى الحرب امام لؤى على الذى كتب لنا بالنصر فى اخر المعركة
    ولكن بعد معركتنا مع لؤى على من المعروف او من الجميل انهم يردوا لى 8000 مشاة الى او راؤل يرد عليا ويرسل لى ال8000 مشاة الى وفويقهم الفوايد ههههه ولكنه لم يفعل ذلك
    حتى انكشف سران خطيران لى وهما:
    الاول من النهدى حيث قال ان سوريا طلبت منه احداثياتى قبل ان انضم لها وهو الصراحة كان لا يعرفنى انا باسمى ضياء 2010
    فاعطاها احداثياتى فى مقابل جيوش اتت اليه من رامح
    والثانى من لؤى على بنفسه حيث اعترف بانه اتفق مع سوريا بانها تطردنى فى مقابل انه سوف يمولها بالجيوش الذى تريدها
    وايضا انه لن يتدخل فى حربهم على الدرع فى مقابل الا يتدخلوا هم فى حربهم علينا
    سوريا نقضت عهدها معنا
    والجبل الشمالى نقض العهد مع الدرع

والغريب ان الاتنين اتحججوا بان احدا مننا ومن درع الجزيرة شتمهم هههههههه
    ومشوا وراء الاخلاق والسمعة الشريفة بل انكم منافقون منافقون منافقون تتكلموا ما لا تفلعون

• الحقيقة كاملةDateWed Mar 14, 2012 1:19 pm

لقد تم مقايضتى بان لا ننشر تلك الصور لعدم كشف الحقيقة بان يجعلوا نقاطى فوق ال5 مليون نقطة

بس انا رفضت ولم ابلغ شريف حتى بتلك المقايضة وجعلت شريف يستمر فى عمله فى عرض الصور

هدفنا دائما هو حماية باقى اللاعبين ولن ولم نفكر فى انفسنا فقط

........................................................................................................................................................

هذا هو كلامى بالنص هل اتهمت احدا باسمه فى كلامى اريد الاجابة

هل قلت من ارسل لى الرسالة باسمه حتى يقول ابو غنيم الذى اتضح كذبه من اول ما الملف انفتح حتى الان

مادام انى ماتهمتش حد بذكر اسمه اذا لا يستطيع احدا ان يشكك فى كلامى او يكذبه الا من شاكك انه هو المقصود

وليس مطلوب منى ان اثبت هذا ولكنى ساقول اليكم ما الذى حصل بدون ان اثبت لكم هذا الا لشخص واحد فقط هو لؤى على شخصيا ساعتها ارسله الرسالة اللى جاتلى

اخوانى الكرام لقد قام احد المشكوكين فيهم قام بعمل حساب جديد وارسل لى رسالة بتلك المقايضة فعلمت انه كبير ولكنه خاف ان يرسل لى الرسالة علنا فقام بحركة زكية وهو انه قام بارسال رسالة بحساب مبتدئ قام بانشائه لتادية الوظيفة وبعدين مسحه

وعندما رفضت تلك المقايضة علنا قام بحذف حسابه وكان من الممكن الا اخبر احدا عن تلك المقايضة بس اردت ان اعرف من هو هذا الرجل الذى يستخبى فى حساب مبتدئ لانه اول شخص سوف يطالبنى باثبات الواقعة ورسالة المقايضة

رسالة المقايضة ليس به اى دليل على احد لانها جاءت لى من مبتدئ وايضا قام بحذف حسابه امس بالليل لذلك رميت موضوع المقايضة فى البحر

بالرغم هو قالى اذا مبقتش 5 مليون بالليل ابقى انشر الصور الصبح على النهاردة يعنى كان صادق فى كلامه

..........................................................................................................................................

نترك موضوع المقايضة لانه لا احدا يخصه هذا الموضوع الا انا والشخص الذى قام بعمل حساب مبتدئ لو موجود هذا الشخص بيننا فليخبرنا باسمه ويطالبنى برفع الرسالة

نترك هذا الموضوع الذى لا يمسك دليلا على احدا وندخل فى اهم موضوع وهم موضوع حلف سوريا وخيانتها لى فى مقابل امدادات من الجيوش من لؤى فى مقابل طردى

وهذا موقع بالادلة وبالرسائل وبالرغم انى املك رسائل من لؤى تثبت هذا ولكنى لم اكون اريد نشر تلك الحقيقة لانى لست من هواة انى انشر صور ورسائل لان النت ضعيف عندىوايضا انا حتى الان لا اعرف طريقة رفع الصور فى المكنتدى حتى هجوم تيوب لما قالى ابو غنيم اظهر صورة واحدة تفيد بذلك لم استطع لهذان السببان ايضا بالرغم الصور كتيرة والهجوم كتير

جميع الاسرار اللى بيكشفها اخونا شريف مؤكدة وموثقة وفعلا لؤى قالنا كده على الفيس بوك بنفسه مش فوتشوب يا ابو غنيم

والله يا ابو غنيم لو انت ما خونتش ثائر ومضحكتش عليه مكانش كل ده حصل ولا اتكشفت لعبتكم بس الطمع قل ما جمع

صدقنى يا ابو غنيم انت صعبان عليا لان كذبك صار يقين عند كل الناس دلوقتى

صدقنى يا ابو غنيم انا قابلت ناس كتير زيك من قبل واولهم سوريا ولؤى على بس انت كنت الاخير ولن اقبل بان استمر فى تلك اللعبة الغشاشة والمخادعة واتمنى بل احلم ان الجنرال ممدوح يفعل شئ

• الحقيقة كاملةDateWed Mar 14, 2012 12:44 am

انا بكرر طلبى للجنرال ممدوح

اطالب بحظر حساب ثائر اولا لانه هو من قام باستخدام الهكر وهذا امرا مخالفا لقانون اللعبة بالرغم انه كان مظلوما فى باقى القصة

واطالب بحظر المساعد الاول ليه ابو غنيم لانه كاذب كاذب كاذب ولقد جاءت لى كل كلامه مع ثائر وطلبت من شريف نشرها ايضا وايضا ساعد ثائر فى حسابه فى الهكر لذلك اريدك يا جنرال تتاكد مرة اخرى عن طريق الرجوع بالايام الى الوراء والنظر الى الايبى هنا وهناك فى حساب ابو غنيم واذا تم التاكد قوموه بحف حسابه بصورة نهائية

وايضا اطالب بحظر حساب لؤى الجديد لانه المساعد الثانى لثائر فى تغطية الهكير ولقد استفاد استفادة مباشرة بالحساب الذى تم سرقته وايضا قام ببعض الاعمال التخريبة فى السيرفر

كما اطالب برجوع كل من استفادوا من حساب لؤى الجديد وحساب على اللى كان مليار الى نقاطهم كما قبل لان ما بنى على باطل فهو باطل

كل هذا لو فى عمل جاد يخلص فى يوم واحد اى 24 ساعة

ولو فى عمل شبه جاد هيخلص فى 48 ساعة لا اكثر

لذلك لا نريد بطئا فى اتخاذ القرارات لاننا خلاص مللنا من البطء

• الحقيقة كاملةDateWed Mar 14, 2012 12:21 am

لقد تم مقايضتى بان لا ننشر تلك الصور لعدم كشف الحقيقة بان يجعلوا نقاطى فوق ال5 مليون نقطة

بس انا رفضت ولم ابلغ شريف حتى بتلك المقايضة وجعلت شريف يستمر فى عمله فى عرض الصور

هدفنا دائما هو حماية باقى اللاعبين ولن ولم نفكر فى انفسنا فقط

يا جنرال ممدوح حرام فيكم بجد احنا بندمر فى اللعبة علشان نساعدكم فى كشف المستور

وكمان بنتعب قوى علشان نظهر الحقائق موثقة حرام بعد ده كله منلاقيش قرارحظر كل الحسابات اللى شاركت فى الهكر وفى تدمير السيرفر

واولهم حساب لؤى على الجديد وحساب تيوب وحساب ابو غنيم وحساب ثائر

الحساب الوحيد اللى بنطالب بقائه هو حساب عبدو من اصحاب الملايين لانه رجل حق لم يستخدم قوته ابدا فى القتال مع مبتدئ

بينما لاحظنا ان اثينا اول ما بقت مليون ونص ضربت احد اعضاءنا لانها واثقة اننا بنعتزل خلاص وبنحارب تيوب وتعتقدج اننا لن نفضى لها

بس ليكى مفاجاة عندنا يا اثينا انتى وحلف سوريا باكمله بكشف جميع الحقائق والاسرار وعلاقتكم مع لؤى على

والصفقات المشبوهة التى لو دلت لتدل على سوء اخلاق بلنكسة اخلاقية وانا امام الجميع بعلن عن انى كعضو فى تلك اللعبة الوم على الايام التى جعلتنى صديق لاثينا وريما فى يوم ما او عضو فى سوريافى يوم ما

وساكشف كل حقيقة حلف سوريا ولن اقبل باى رشوة ولو هتخلونى 30 مليون لن اقبل ابدا

ومستنين قرارات حاسمة من الجنرال ممدوح وهذا ما نتمناه

لاننا لو وجدنا قرارات هزيلة تعبر عن عار ادارى لن نكمل فى تلك اللعبة ثانية

نريد رؤية تيوب الجديد وحساب لؤى على اللى بيعمله من فلوس بيع حسابه وحساب ثائر وحساب ابو غنيم ممسوح تماما

خصوصا بعد كشف كذب ابو غنيم علينا

وانا غدا بالليل سوف انشر حقيقة علاقة حلف سوريا بلؤى على من اول ما بدات اللعبة الى يومنا الحالى

• الحقيقة كاملةDateTue Mar 13, 2012 10:55 pm

اخى ثائر انت من طلبت منى ان اقول للادارة تمسح حسابك

لانه تم سرقته من قبل شخص قد اعطيتنى اسمه

الان تطالب الادارة برجوع حسابك

فارجوا توضيح على المنتدى خصوصا بعد قيامك بعمل حساب فى المنتدى

هل الشخص الذى قولته لنا من سرق حسابك صحيح ام لا وتشرح الحكاية كلها هنا

والا سوف تبان امامى وامام الشحص اللى كتب الموضوع كذاب وغشاش وسوف ناخذ بحقنا منك بعدين

• احتجاج رسمىDateMon Mar 12, 2012 7:06 pm

اخى الجنرال ممدوح نظرا لرجوع حساب شريف فى المنتدى

لقد اثبت لنا انك بدات تصحى بهذا العمل

ولكننا لن نرضى الا بعد رجوع حساب شريف بكامل قوته

واكرر والله لو احد غير شريف من اصدقائنا تم مسح حسابه موقفى لن يتغير شريف صديق لنا وسالم صديق لنا وميمدوا صديق لنا وكل الاعضاء اللى بيحبوا المبتدئين وبيدعموهم اصدقاء لنا

ولن نتكر صديقا وراءنا ابدا بل سنعمل كل ما فى وسعنا من اجله ولو اقتضى هذا رجوعنا نحن للوراء

ولكن نظرا لصحيانك اخى الجنرال لقد قررت قيادة حلف اسلاميك اناشن تضامنا مع التحالفات الاخرى التى وقفت معنا وقفة رجل واحد اننا ناجل موضوع حذف الحسابات بدل من يوم فقط سنؤجلها لمدة ثلاثة ايام

يوم الجمعة باذن الله اذا مرجعش حساب شريف سوف اقوم انا اول شخص بحذف حسابه حتى لو رجع حساب شريف يوم الاحد
    وساحدد ساعة الصفر يوم الجمعة بالليل ان شاء الله ومن يريد التضامن معنا فى حذف حسابه فليفعل ومن يريد الاستمرار فهو حر بس انا لن العب وصديق لى حزين او حف حسابه غدرا او سرقة او اى شئ من هذا القبيل

فنحن حلفنا والتحالفات الاخرى اصدقاتء للابد انا فعلا لو هرجع بعد رجوع حساب شريف ارجع بس علشان تيوب فقط ههههههه لانى نفسى اعرفه مقامه واعرفه انه بيلاعب الكبار

• احتجاج رسمىDateSun Mar 11, 2012 8:52 pm

هل تعلم متى وضعنا الشكوى

ومتى انت نظرت الى الشكوى ويريت اتيت بحل بل اتيت تقول سوف ننظر

ايه ده عايزنى اقولك ايه شكرا لنظركم فى الشكوى بعد 6 ايام من عرضنا للشكوى

عايزنا نقولك الف شكر على تجاهلكم لينا كاننا لا اريد ان اذكر تشبيه حتى لا يتم حظرى من المنتدى او يتم حذف حسابى من اللعبة غصب عنى وبدون ارادتى

بس فعلا لو قلت ابعد تشبيه هيكون كلامى صح

يا جنرال خلاص يومان وهنعلن عن ساعة الصفر فى مسح حساباتنا بصورة جماعية

يومان فقط لكى تصحوا او تنام للابد

رجوع حساب شريف بكامل قوته او تنام ويريت تاخد بعض الاعضاء يناموا برضوا معاك

اما احنا فخلاص اخيرا صحينا وفهمنا اللعبة اللى بتتلعب علينا وفهمنا حقيقة الادارة وحقيقة هدف اللعبة المالى دون اى هدف اخر مثل هدف تعاون او امل او تحدى او عزيمة او ذكاء مفيش اى من هذا فى تلك اللعبة العقيمة

اترجيناك واتحايلنا عليك تنفذ اقتراحاتنا وكنا قربنا نبوس ايدك علشان نحافظ على اللعبة ونحافظ على اصدقائنا هنا ونكمل مع بعض
    وقلتلك يا جنرال ارجوك طبق اقتراحاتنا بلاش تكسب عضو فى مقابل هتكسب كره 100لاعب

بس للاسف انت اخذت قرار لا اريد تسميته ولكنك فعلا كسبت محبة العضو او اتنين بس خسرتنا كلنا

معاك يومين لو رجعت حساب شريف بكامل قوته هنرجع للعبة وبعد رجوعنا للعبة هنتحايل عليك تانى تطبق اقتراحاتنا وكمان تبقى موجود بشكل يومى لانى لااحظت حاجات غريبة جدا فى الفترة السابقة اهمها ان اجازات الادارة مش جمعة وسبت اجازات الادارة كل ايام الاسبوع الا ساعتين فقط

وادارة ايه انا اكتشفت ان مفيش ادارة هو شخص واحد بس ومش بيفتح غير ساعتين بس

اريد قول كلمتان اخيرتان

لا حول ولا قوة الا بالله

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

• خبر عاجل على قناة صاع DateSat Mar 10, 2012 7:34 am

وان شاء الله هنجتمع هناك كلنا

وعملنا حلف كمان هناك اسمه حلف مسلم

وهذا الاسم مؤقتا

واسمى هناك ضياء

• خبر عاجل على قناة صاع DateSat Mar 10, 2012 7:34 am

طبعا انا معاكم ى لعبة اخرى وطبعا انا اول شخص سيحذف حسابه بعداربعة ايام من الان هنعلن عن ساعة الصفر فى المنتدى وفى اللعبة لكى كله يعمل حذف جماعى لحساباتهم

خليكى يا ادارة نايمة لغاية ما تشبعى نوم

حساب شريف مش هتعرفى ترجعيه ولا كمان هتعرفى تطبقى اقتراحاتنا يعنى حكتى على حساباتنا بالاعدام خلاص وعلى اللعبة بالهلاك

خلى بقى تيوب الاول على اللعبة يتسلى على حسابات وهمية ويلعن اليوم اللى اشترى فيه الحساب بالف دولار

هههههههههه

ربنا يعينك يا تيوب

• قرار من قيادة حلف اسلDateFri Mar 09, 2012 12:56 am

اعلن انا القائد الاعلى لحلف اسلاميك اناشن

انى سوف اعلن عن انه معظم اعضاء حلفنا سوف يقومون بحذف حساباتهم بصورة جماعية بعد 5 ايام من الان

وقبل ان نحذذف حساباتنا سنخبركم بميعاد حذف الحسابات بالظبط وسنعلن عن اين نذهب للعبة اخرى لكى نجتمع معا فى لعبة اخرى

ونتحد معا لمواجهة الاقوياء فى اللعبة الاخرى الذى نتفق ونذهب اليها

اكرر يا جنرال اذا مرجعش حساب شريف فى خلال 5 ايام انا اول من سيحذف حسابه

وشكرا لك على صمتك

• رسالة من اخونا شريفDateThu Mar 08, 2012 3:18 pm

اصدقائي سرفر الابطال تحية طيبه وبعد صحيح ان حسابي قد مسح من قبل اياد خفية صحيح ان حسابي كان به فوق ملون ونص وحده ونقاطه فوق

المليون صحيح ان حسابي كان به 1449 نقود نعم ضاع كل هذا وضاع وقت وجهد 4اشهر لاكني لست حزين لاني كسبت اصدقا كثر اصدقاء حقيقيون

بوقت قل به الاصدقا

لقد قاتلنا وبنينا سويا وهدفنا كان ان نصل لسرفر ولعبه افضل

لقد قاتلنا وبنينا سويا وهدفنا كان ان نصل لسرفر ولعبه افضل

ولكن الايادي الخفية ابت الا ان بعبث بالسرفر وبحسابي

سانتظر اعادة حسابي وان لم يعد

سأكشف عن اسرار كثيره سيهتز لها السرفر واللعبه

اخيكم شريف

• الحقيقة وراء المليارDateThu Mar 08, 2012 7:39 am

كلمنى فيس بوك لانى مش فاهمك

• الحقيقة وراء المليارDateThu Mar 08, 2012 7:28 am

يارب اللى فى بالى يختفى خالص يارب ساعتها اللعبة هتبدا تبقى جميلة جدا وتبقى عادلة

• الحقيقة وراء المليارDateThu Mar 08, 2012 7:27 am

على اختفى يا رجالة

مبروك علينا الاعدام يا رجالة

اختفاء على مثل اختفاء شريف فى ثانية اختفى الاثنان

الاول على اللعبة والرابع على اللعبة اختفوا فى لمح من البصر

عايزين تفسير فورى للى بيحصل احنا قربنا نتجنن او بالاصح اما احنا اتجننا او احنا فى زمن المعجزات الخارق مش زمن المعجزات العادى

مين يضمنلى انى مش اختفى زييهم يا رجالة ؟

• قمة الغدر والخيانةDateThu Mar 08, 2012 7:20 am

هذا هو شروطكم المعلنة لكى يستطيع اى عضو الحصول على اجازات :

باستخدام وضعية الاجازة ستكون بمأمن من هجمات الأعداء, لكن المباني بالقاعدة لن تقوم بانتاج الموارد في هذه الفترة. لبدأ هذه العضوية, يجب اتمام جميع عمليات الهجمات, تنقلات الأفراد وتنقلات الموارد.

........................................

لقدد شرطتم اتمام جميع الهجمات
    وانا ليا عمليات قصف جوى وتخريب لسه معاها ساعة ونص وهو اخذ اجازة

يريت الاقى تفسير من الادارة الحكيمة المستقلة الحكيمة

• قمة الغدر والخيانةDateThu Mar 08, 2012 7:09 am

يا جماعة اريد ان اسالكم سؤالين لا ثالث لهما

هل يحق للاقوى واحد فى اللعبة انه يهجم على اللى اضعف منه وبعدين يروح ياخذ اجازات ويهرب ويبكى طيب ليه بيهجم لما هو خواف وجبان ما يفضل قوى وشجاع ويبطل ياخذ اجازات

اللى عنده اجابة على سؤالى الاول يرد

السؤال الثانى هل يحق انى ابعت عليه هجمات لانى لقيته فتح اللعبة قلت الحق عمل عليه هجمات قبل ما ياخذ اجازة تانى ينفع اعمل هجمات عليه وهو بسلامته والهجمات لسه موصلتش ياخذ اجازة طيب حد يقولى الهجمات بتاعتى مسيرها ايه انا باعت تخريب وقصف جوى على فكرة مش هجمات

يا جماعة برضوا لو حد يعرف مسير هجماتى يقولى لانه اصلا فى قوانين الالعاب كلها من شرقها لغربها معروف ممنوع اى شخص ياخذ اجازة وفى هجمات عليه او بيعمل هجمات فى احد

لكن شكل القانون ده جيه فى اللعبة دى واتغير علشان تيوب الجديد

• الحقيقة وراء المليارDateThu Mar 08, 2012 4:18 am

يريت تراجع كلامى مرة اخرى يا ابو غنيم

انا قلت على كلام على كل كلامى كنت بكرر انى بتكلم على كلام على

وقلت كمان انك نكرت كل هذا وقلت لى ان كلام على او ثائر كذب قلت هذا فى موضوعى السابق

انا مو بتهمك بالعكس انا احترمك ولكن انا برفع المشكلة كما هى للادارة والادارة اتمنى ان تحل ذلك اللغز

فى اسرع وقت وهذا حلم صعب تحقيقه

Content created by ضياء المصرى
رقيب أول
Page 1 of 8 « Page 1 2 3 4 5 6 8 Page »

Visitors
0 Members and 16 Guests are online.

We welcome our newest member: DetWerparce
Board Statistics
The forum has 1512 topics and 7977 posts.

Xobor Forum Software ©Xobor.de | Forum erstellen
Datenschutz