RE: اسرار اللعبة باكلمها

in إعلانات المجلس العسكري Mon Feb 27, 2012 12:31 am
by Baha822 • جندي أول | 20 Posts

عزيزي ضياء ... المتعة بكشف أسرار اللعبة وليس بمعرفتها
تقبل مروري ...

Scroll up

in إعلانات المجلس العسكري Mon Feb 27, 2012 1:05 am
by ضياء المصرى • رقيب أول | 142 Posts

عندك حق اخى ولكن عندما ارى شخص جلس ليبنى جيشا لمدة سنة ولم يهتم بالابحاث ثم اتى انا مثلا وادمره هذا الجيش الكثير بالف مشاة الى فهذا حرام وهذا ما وقعنا فيه كلنا

لذلك ارجوا توضيح بعض المعلومات على الجميع لكى لا يخطئوا مثلنا

ما فائدة العلم اذا كنا نتعلمه فقط بل لابد ان نتعلمه ونعلمه لغيرنا اخذ هو بذلك العلم او لم ياخذ به فهو حر

واتمنى انت ايضا تفهم وجهة نظرى

Scroll up

in إعلانات المجلس العسكري Sun Mar 04, 2012 9:13 pm

حسنا قد اتى دورنا اذا فى شرح بعض الاسرار التى نعرفها لكل اعضاء المنتدى والللعبة وسابدا بدروس متعددة ومختلفة منها قد اكرر بعض المعلومات لديكم وقد اضيف اليكم معلومة جديدة سائل الله ان يتم استخدام تلك المعلومات بكل عقلانية وعدم استخدامها على الضعفاء او المبتدئين لانى ما فعلت هذا الا لتنشيط المبتدئين وجعلهم اقوياء امام الاقوياء انفسهم

سوف ابدء اليوم بتحضير المعلومة الاولى وسوف انشر المعلومة الاولى هنا غدا باذن الله تعالى واتمنى ان القى الدعم من جميع اخوانى فى المنتدى ومن اعضاء التحالفات الصديقة فى ذلك

واللى اللقاء غدا

Scroll up

in إعلانات المجلس العسكري Tue Mar 06, 2012 8:33 am

اسف عن التاخير ساعرض معلومتين اليوم بالنيابة عن امس

اول معلومة :

انت و20 شخص عملتوا حلف وتريدون ان تعلوا وتنافسوا الحلف الاول على افتراض حاليا حلفنا حلف اسلاميك اناشن

ولكنك معندكش انت والاشخاص اللى معاك قوات تهاجمموا بيها زينا لانكم مبتدئين ولكنكم نشطاء وعلى اللعبة دائما ساقدم لكم الحل السهل وساوضحه لكم لكى تنافسونا وتنافسوا جميع التحالفات ايضا بسهولة وبدون خسارة جندى واحد فقط

احنا اتفقنا اننا فى حلف عدده 20 عضو مبتدئين ويريدون التنافس على القمة بين التحالفات

اولا لابد علشان نعمل هذا ان نجلب نقاط فى قاعة المشاهير حسنا ؟

اكيد جنب كل عضو فينا قاعدة واحدة مبتدئ او قاعدة واحد ساب اللعبة من زمان بس قاعدته لسه موجودة
اروح امر اعضاء حلفى يعملوا تخريب على قاعدته هذه على جميع مبانيها شوفوا معايا العضو اللى هيخرب المبانى بتاع قاعدة واحدة فقط هيجنى كام نقطة

عدد الهجمات التخريبيةالمنتجة للنقاط على أي لاعب ضعيف دون وجود أية مقاومة .... 10 هجمات فقط
الأولى تنتج لك 24
الثانية 22
الثالثة 19
الرابعة 17
الخامسة 14
السادسة 12
السابعة 10
الثامنة 7
التاسعة 5
العاشرة 2
والمجموع هو 132 على أية قاعدة وبقية الهجمات اللاحقة على هذه القاعدة تصبح بلا مردود يعنى بتساوى صفر

اذا التخريب على قاعدة واحدة هتدينى 130 نقطة

طيب لو العضو فى حلفى خرب على كل القواعد الضعيفة اللى جنبه نقول مثلا 10 قواعد اضرب 10 فى 130 اذا يساوى 1300نقطة

طيب احنا عددنا 20فى 1300 اذا يساوى 26الف نقطة

يعنى لو عملتوها اليوم هتبقوا الحلف الثانى على اللعبة مش الاخير

شوفتوا التنافس بين التحالفات سهل جدا ازاى

بس كل الحكاية عايزة نشاط وتفكير لذلك احنا واخدين المركز الاول حتى الان لاننا فكرنا واتعلمنا وعمرنا ما فكرنا نعلم نفسنا فقط لازم نعلم غيرنا ولو كان مش منضم معنا

طيب لو الحلف المبتدئين جاب 26 الف نقطة اليوم وبكرة هكذا وبعده هكذا هتعلوا فوقينا وهيبقى حلفكم الاول على اللعبة

اظن بعد الشرح ده هلاقى 10تحالفات جديدة وواخدة ترتيب عالى جدا وباذن الله المعلومة الثانية ستكون افضل من هذه ايضا ولكن ساقولها قريبا ان شاء الله

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Scroll up

in إعلانات المجلس العسكري Tue Mar 06, 2012 7:11 pm
by mohammad • رقيب ثاني | 161 Posts

يا اخ ضياء العبه الها سر واحد وذا فتحت بابو ستفتح جميع الابواب لا اعتقد ان احد يعرف هذا السر الى لؤي وعبود ونا بس لؤي وعبود استخدمو النقود ونا ما استخدمه النقود لفتح هذا الباب بس بوعدكو انو حيفتح معي بس بده مده قليله بس للاسف هذا السر صعب ابوحه بتمنى من اعضاء العبه يفكرو شويه ويقدرو يعرفوه

assassins creed bat هتلر:قائد حلف

Scroll up

in إعلانات المجلس العسكري Tue Mar 06, 2012 9:20 pm

يا اخى السر اللى انت مخبيه عارفينه والسر ده بالنقود انا بوصل الناس الاسرار اللى مش عايزة نقود

لانى مش عايز الاقى مليار تانى جنب على

ومش اقدر اعمل زييكم واشترى نقود كتيرة علشان ابقى فى نقاطكم

انا شايف احلى واحد بيتمتع باللعبة هو اصحاب المئة الف نقطة وليس اصحاب الملايين

وشكرا

Scroll up

in إعلانات المجلس العسكري Tue Mar 06, 2012 9:24 pm

يا اخي انا السر الي عندي بكسر كل النقاط الي بستعملوها السر الي عندي بدو وقت بس

هتلر

Scroll up

in إعلانات المجلس العسكري Tue Mar 06, 2012 9:27 pm

انا لما تكلمت عن النقاط الي بستعملها لؤي هاي نقاط سرعه بس بتمنى تكون فهمت شو قصدي

Scroll up

Visitors
0 Members and 123 Guests are online.

We welcome our newest member: DetWerparce
Board Statistics
The forum has 1512 topics and 7977 posts.