Profile for medomedo1

medomedo1

General information
Name: هاني
Title: جندي أول ( # of posts 28 )
Date registered 01.19.2012
Date of birth: 25. August 1979
Last online: 05.27.2012
Sex: male

Latest activities
show details
04.27.2012
medomedo1 has replied to a post
Fri Apr 27, 2012 8:37 pm | jump to post

سوال الاول مين هو قائدنا اللي تخلنا عنا ثانيا جيز تكون انت لسة متعرفش او عمل نفسك مش عارف حلف اسلمك نيشن غير مهتم باللعبة نهائي وواعلن الخروج منها يعني سواء الحساب موجود او غير موجود مفيش اهتمام باللعبة لاسباب معروفة وقولتها قبل كدهفا افتكر حساب مهمل يقدر اي لعب مبتدائ ان يهجم علية ويكسب بسهولةبالنسبة لتشبة اللعبة بالحياه العمليةمفيش مجال للمقرنة اللعبة قيمة علي الغش وحسابك اكبر دليل ولو بتنكر افكرك ب سامح علي افتكر دة اسمو لو انت مش عرفو اسال شريف هيقولكام مصر فا الكل يعرف ان مش قائمة علي ق...
Fri Apr 27, 2012 7:43 pm | jump to post

ربنا يشفيانا كنت بسال بس علي حاجة واتاكد منها
medomedo1 has created a new topic in the forum
Fri Apr 27, 2012 5:52 pmسوال هام عن CUCU
Fri Apr 27, 2012 5:28 pm | jump to post

شكرا لك اخي هيرو اهل فلسطين من اغالي الناس لدي المصيريين ولدي العرب جميعا ولا فرق بننا كعرب مسلمين او باي دينية اخري كلنا الاحترام بنا موجود مهما اختلفت العادات ومهما اختلفت التقليدلم يقدر علينا كعرب اي عدو حقير لذلك لجاوو لاسليب الدنيئة وهي اثارة الفتة والضغينة بين الاشقاء وزرع اشخاص لا ينتمون للعرب بينهم وهذا ما اره يتكرر في هذه اللعبة زرع الضغائن بين الاشقاءفردنا واضح وصرح كل الاخوة العرب احبه لله في لله وليس لاي عضو في حلف أسلمك نشي التكلم باسم الحلف غيري انا ولحلف أسلمك نشي2 غير الاخ المح...

04.26.2012
medomedo1 has created a new topic in the forum
Thu Apr 26, 2012 9:23 pmاعتذار أخلاقكم أسلمك

04.02.2012
Mon Apr 02, 2012 12:32 am | jump to post

ramy7 حبيبي قلبي شكرا علي اثبات صحة كلامي وانكم فعلا اعضاء ماجورين انت ولوي واثينا وريما وان اللي عامل حسباتكم الادارة اللي انت علي صلة بيها وبتاخد اوامر منكعلشان تسنفذو الاعضاء بتدمرها وكلمكم الغلط علشان يشحنو يا حبيب قلبي يا اللي شيف نفسك اوي وبتقولي انك بني وبني وبينيتعالالي في لعبة تانية غير دة وانت اعمل حساب انت واتخن تخين عندك وخد لوي واثينا وريما معاك دول اصلا لو كانو اشخاص موجوين ونبداء سواء في اللعبة دةوانا ابيعك هدومك انا مش صعب عليا ان اشحن بس لما بشحن بشحن بمزاجي مش من الاونطة الل...

04.01.2012
Sun Apr 01, 2012 8:07 pm | jump to post

قبل كل شي بشكر اخي شريف علي طلب رجعو لقراءة باقي الاسرار انا اعرفكم بنفسي اولا انا ميدوميدو1 في اللعبة وفي الالعاب الاخريانا Medomedo Hany علي الفيس بوك طبعا كل اللي يعرفني واتعامل معايا هنا او في الالعاب الاخري يعرف صدق كلمي جيدا صفحة حلف علي الفيس بوك كانت مفتوحة لكل اعضاء اللعبة بدليل وجود لوي فيها حتي وهو دخل باسم مختلف او بوجودثائرالذي اعرف حقيقتة من اول يوم طلب صدقتي او اعضاء كتير كانت موجودة معانا صفحة الحلف كنت مفتحة للتوصلهتكلم بصرحة شوية لاني ممكن مشركشي تاني هنا في المنتدي الا اذا ...

03.18.2012
Sun Mar 18, 2012 3:57 pm | jump to post

بدون كلامجاري التفيذا وتم الاخذ بمقترح الاخ ضياء بتوزيع الجيش واهداء الحسابشكرا لكل الاصدقاء جميعكم من اتي معانا الي اللعبة الاخري ومن قرر البقاء صدقتنا لا تنتهي بانتهاء لعبة توجدي علي الفيس دائما وجروب الحلف وهو باسمThe Islamic nation Newمفتوح الان لكل الاعضاء والاخوة والزملاءكما هو وسوف يكون ايضا جروب اللعبة الاخري ليجمعنا بستمرار ومطلوب من الاخ شريف نشر كامل لكل الاسرار والفضائح التي يعرفها وايضا من الاخ ضياء ذكرالاسرار التي حصل عليها واحدثيات السيرفر ودة اقل شي يقدم لاعضاء السيرفر وضع الحقيق...

03.14.2012
Wed Mar 14, 2012 4:27 pm | jump to post

للمرة الاخير يا جنر ال ممدوح اوقف المهزلة اللي بتحصل في اللعبة وشيل الحسابات اللي اتعملت من قبل الادارة دخل اللعبة ونزلت باسماء اعضاءللعب وسط الاعضاء لتنشيطها عن طريق الهجوم علي الاعضاء وتدمرهم لاجبرهم علي الشحن اللعبة بقت مهزلة فعلا بداء يوم ما انشاتم حساب لوي علي في الاصل والنتيجة لوي علي باع الحساب واستفاد منو هو بمبلغ مالي والاعضاء التي بذلت جهد ومبلغ لانشاء حسباها واللعب بنزهه بتتسرقللاسف اللعبة في وضع حرج بعد شكف جزاء من الحقيقعيز ترجع اللعبة تاني للنزاهه اقل شي حذف كل الحسابات اللي كانت ت...

03.13.2012
Tue Mar 13, 2012 8:33 pm | jump to post

جنرال ممدوح يا ريت ترجعو حساب شريف او امسحو حساباتنا او سنمسحها نحن قريبا لكي نريحكم لو عشان ترجعو حساب هتاخدو اسبوع امال تطوير اللعبة هتاخدو وقت قد ايه سنة او اتنين معلش ياجنرال احنا صبرنا بدا يخلص ومصداقيتكم قربت من الصفر والمهلة قربت تنتهي ينكمل مع شريف او ينرحل كلناالغلط اللي حصل في اللعبة مكنشي من الاعضاء علشان يدفعو الثمن هم وحتي لو هترجعو حساب شريف لزم تعويض من قبلك لكل اعضاء السيرفر علي سبيل التعويض ودة اقل شي ممكن لعبة تعملو

Tags

Sign up, to leave a comment

Visitors
0 Members and 165 Guests are online.

We welcome our newest member: DetWerparce
Board Statistics
The forum has 1512 topics and 7977 posts.